Hvorfor ikke give ordet til dine tilfredse kunder?

Peb din virksomheds hjemmeside eller Facebook-side op med historier om dine glade kunder. Lad kunderne fortælle, hvorfor de valgte netop din virksomhed som leverandør.

Med hjælp fra den journalistiske værktøjskasse leverer jeg veloplagte kundecases til brug i din markedsføring. Hvad enten det skal være på virksomhedens hjemmeside, sociale medier, i salgsbrochurer eller nyhedsbreve.

Jeg kan tilbyde kundehistorier både i form af artikler og som små videoindslag.

En kundehistorie opbygges efter klassisk journalistisk opskrift, det vil sige med en klar og letlæst tekst, der får de vigtigste budskaber frem.

En skriftlig kundecase, hvor jeg interviewer én af dine kunder i telefonen, koster 6.000 kr., og bagefter kan du bruge historien til både din hjemmeside, salgsbrochurer, nyhedsbreve og sociale medier.

Besøg hos GN Store Nord i Præstø
Besøg hos GN Store Nord i Præstø. Besøget mundede ud i et virksomhedsportræt i Dansk Erhvervs Årsdagsmagasin 2016.

Nogle gange kan det løfte kundehistorien, hvis jeg kan skrive nogle reportageelementer ind i teksten. Det kan være, hvis det fx er tale om, at din virksomhed har leveret til et stort byggeri, et nyt produktionsanlæg eller lignende.

Hvis vi i fællesskab beslutter, at historien fortjener, at jeg besøger kunden, betaler du kun 7.500 kr., plus statens kilometertakst for kundehistorien.

Ønsker du en kundehistorie i form af en videofilm, begynder priserne ved 12.500 kr.

For den pris får du en professionelt produceret videofilm af 1,5 – 2 minutters varighed, opbygget efter den klassiske nyhedsindslag-skabelon, som du kender fra nyhederne på tv.

Jeg samarbejder med en professionel videofotograf, og står selv for den journalistiske del af produktionen, det vil sige interview og tilrettelæggelse. Videofilmen afleveres med navneskilte på de medvirkende, og klar til upload på jeres Youtube-kanal, Vimeo, Facebook o.lign.

Har du brug for flere kundehistorier, aftaler vi en specialpris.