Har du og din virksomhed en god historie, som du gerne vil have omtalt i medierne?

Har I sikret jer en ny, stor ordre eller har I udviklet et spændende nyt produkt?

Så kan jeg hjælpe med en skræddersyet pressemeddelelse. Og i forhold til en traditionel annonce, vil det journalistiske indhold i en pressemeddelelse have en helt anden gennemslagskraft.

Din fordel er, at jeg bruger redskaberne fra min hverdag som journalist, når jeg laver pressemeddelelsen. Det betyder, at du får et resultat, som har de bedste muligheder for at komme igennem nåleøjet på den travle redaktion.

Og jeg er så sikker på, at du bliver tilfreds med resultatet, at jeg tilbyder 25 % rabat på den første pressemeddelelse.

En pressemeddelelse koster normalt 5.900 excl. moms – og du får altså den første for 4425.

Du kan også vælge at købe et klippekort eller tegne et abonnement på presse- og kommunikationsassistance. På den måde opnår du en besparelse, og jeg får mulighed for at oparbejde et dybere kendskab til din virksomhed og de gode historier, som den kan byde på.

Jeg har sammenlagt over 15 års erfaring fra en bred vifte af medier; lige fra metroXpress til Ingeniøren, Gør Det Selv-magasinet og Videnskab.dk. Det sikrer dig, at jeg formidler det faglige indhold på en måde, så ‘almindelige’ mennesker kan forstå det.

Pressemeddelelsen tilrettelægger vi, så den passer til de medier, du har i sigtekornet og jeg hjælper gerne med selve udsendelsen og en telefonisk opfølgning til relevante nøglepersoner på medierne.

Gode foto er ekstremt vigtige, hvis din pressemeddelelse skal gennem nåleøjet. Ring 22255959 og hør mere
Gode foto er ekstremt vigtige, hvis din pressemeddelelse skal gennem nåleøjet.

Et vigtigt aspekt af pressemeddelelsen er de rigtige billeder. Et element, der desværre ofte overses.

Jeg samarbejder med pressefotograf Thomas Steen Sørensen, og kan derfor tilbyde en samlet pakke med pr-tekst, billeder, udsendelse og opfølgning til en særdeles skarp pris.

Vil du vide mere?

Ring 22 25 59 59 og aftal et uforpligtende kaffemøde.